۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ اسفند   تعداد بازدید : 75

 انتخابات کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت، روز یکشنبه مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ انتخابات کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، با حضور گسترده و پرشور دانشجویان برگزار گردید.

🔹در طی برگزاری انتخابات، دکتر هدیه عسکرپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به همراه مهندس حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و تنی چند از مسئولین دانشگاهی از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفته و بازدیدی از فرایند برگزاری انتخابات داشتند.

🔸کمیته اجرایی انتخابات کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی از کاندیداتوری ۴۱ نفر از دانشجویان برای عضویت در شورای کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی خبر داد.

 

​​

 

اعلام نتایج انتخابات کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی

 

🔹دکتر هدیه عسکرپور، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشجویان در این انتخابات، از اتمام فرایند اخذ رای انتخابات کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی، دکتر عسکرپور اعلام کرد بنا به تصمیم شورای مرکزی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه، از هر دانشکده ۵ نفر به عضویت شورای کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی همان دانشکده در می آیند و سپس طبق روال قانونی از افراد منتخب دانشکده‌ها، شورای مرکزی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه تشکیل می‌گردد. 

🔹دکتر عسکرپور همچنین خاطر نشان کرد، از آنجا که ممکن است برخی از دانشجویان علاقه‌مند، پویا و فعال علی رغم کاندیداتوری در انتخابات، رای کافی جهت ورود به شورا کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی را به دست نیاورده باشند، طبق تصمیم شورای مرکزی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی، این دسته از دانشجویان با ارائه رزومه پژوهشی خود و با تایید سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی و نیز معاونت تحقیقات و فناوری می‌توانند به عضویت شورای کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی درآیند که البته تعداد دانشجویانی که بتوانند از این تبصره استفاده کنند بسیار کم خواهد بود.

🔸دکتر عسکرپور بیان کرد پس از شمارش آرا، تایید ناظران انتخابات و کمیته اجرایی انتخابات، اسامی کاندیدای منتخب هر دانشکده به شرح ذیل اعلام می‌گردد. 

💢 کاندیدای منتخب دانشکده پزشکی
آقای محمد پورفریدونی ۵۲ رای
آقای کیا بهرامی ۴۱ رای
آقای محمد مهدی همتی ۳۹ رای
آقای امیرحسین هاشمی لاهیجانی ۳۵ رای
خانم فائزه میرزایی ۳۵ رای

💢 کاندیدای منتخب دانشکده پیراپزشکی
آقای محمد مهدی جعفری ۳۷ رای
آقای احمد گلکار ۳۷ رای
خانم مهسا صلاحی ۳۶ رای
آقای محمد دلفاردی ۳۵ رای
خانم زهرا فیروزیان ۳۴ رای

💢 کاندیدای منتخب دانشکده پرستاری-مامایی
آقای حمیدرضا صادقی‌منش ۲۰ رای
آقای محمدرضا رحیمی ۱۹ رای
آقای امیررضا ملازاده ۱۹ رای
خانم محدثه محبی نسب ۱۷ رای
خانم فائزه اکبری ۱۷ رای
آقای محمدجواد کاشی‌ تراش اصفهانی ۱۷ رای

‼ از بین ۳ کاندیدای دانشکده پرستاری-مامایی که هر کدام موفق به کسب ۱۷ رای شده اند تنها دو نفر می‌توانند وارد شورای کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده خود شوند و اولویت انتخاب ارائه برنامه عملیاتی پیشنهادی به سرپرست کمیته و تایید ایشان است.

💢 کاندیدای منتخب دانشکده بهداشت
خانم زهره گودرزی ۳۵ رای
خانم فاطمه گندمکار ۲۹ رای
آقای محسن محمدعلی زابلی ۲۶ رای
خانم زهرا مسعودی مقدم ۲۵ رای
آقای محمدرضا غضنفری ۲۱ رای

نظر شما :
captcha