۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ آذر   تعداد بازدید : 807

به مناسبت هفته پژوهش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روزشمار این هفته را اعلام کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه برنامه های هفته پژوهش از 23 تا 28 آذرماه سال جاری ادامه دارد، گفت: در هر روز برنامه خاصی برنامه ریزی و انجام می شود.

خانم دکتر سیدی افزود: وزارت علوم شعار امسال هفته پژوهش را "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید"  نامگذاری کرده است.

 وی به تشریح روز شمار هفته پژوهش پرداخت و گفت: روز شنبه ۲۳ آذرماه با عنوان پژوهش و فناوری، مدرسه، دانشگاه و جامعه نامگذاری شده که در این روز زنگ پژوهش در دبیرستان دخترانه ریحانه شهر جیرفت نواخته شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: دومین روز هفته پژوهش یکشنبه ۲۴ آذر ماه با عنوان پژوهش، فناوری و توسعه ملی با رویکرد اجرای برنامه توسط دستگاه های اجرایی نامگذاری شده است.

وی به روز سوم هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه ۲۵ آذرماه با عنوان گام دوم در پژوهش و فناوری انتخاب شد و دستگاه های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم برنامه هایی اجرا می‌کنند.

خانم دکتر سیدی ادامه داد: روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه به پژوهش و فناوری و رونق تولید اختصاص داده شد

وی بیان کرد: روز چهارم هفته پژوهش چهارشنبه ۲۷ آذرماه با عنوان پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی نام گذاری شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: پنجشنبه آخرین روز از هفته پژوهش ۲۸ آذرماه نیز با شعار پژوهش، فناوری و مشارکت ملی نام گرفته است.

دکتر سیدی از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تاریخ 26 آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم در تالار فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی با حضور مسئولان، پژوهشگران و دانشجویان برگزار می شود و در این آئین از  پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تقدیر می شود.

 وی با بیان اینکه ۲۵ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پژوهش نامگذاری شده است، اظهار داشت: اینجانب هفته پژوهش و فن آوری را به پژوهشگران و اندیشمندان و فن آوران گرانقدر در عرصه های مختلف علمی و تحقیقاتی تبریک گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات وافر همه پژوهشگران، نهادها و دست اندرکاران امر پژوهش و فن آوری ابراز می دارم و از پیشگاه احدیت می خواهم با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های ما را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی ایران اسلامی نقش موثری ایفا نمائیم.   

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نهادینه شدن فرهنگ پژوهش در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته پژوهش فرصتی برای توجه بیشتر به این مقوله مهم است از این رو مسئولان، خانواده ها، جامعه دانشگاهی و دستگاه های دولتی به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند.

نظر شما :
captcha